کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا مدیر عامل جدید سیاست‌های بالمر را دنبال نمی‌کند؟

مدیر عامل جدید مایکروسافت کار‌ها را به شکلی کاملا متفاوت از مدیر عامل قبلی یعنی استیو بالمر انجام می‌دهد. به راستی چرا نادلا رویکرد مایکروسافت را نسبت به استراتژی «دستگاه‌ها و سرویس‌ها» که در دوره بالمر بسیار رواج داشت تغییر داده است؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در اواخر دوران بالمر، شاید او هم متوجه شده بود که مایکروسافت برای غول ماندن در دنیای تکنولوژی نیاز به یک تغییر رویه یا شاید یک تکان اساسی در رویکرد‌های خود دارد. استراتژی بالمر این بود که مایکروسافت را به عنوان یک شرکت ارائه دهنده «دستگاه‌ها و سرویس‌ها» نگه دارد، کمپانی که سخت‌افزار تولید می‌کرد تا نرم‌افزار‌های خود مثل مایکروسافت آفیس را به رخ بکشد.

در هر حال، زمانی که نادلا جانشین شد، رویکرد «دستگاه‌ها و سرویس‌‌ها» به کلی از جمع علایق این کمپانی رخت بر بست و جایگزین آن، تمرکز و تاکید بر بهره‌وری شد. چرا چنین تغییری رخ داد؟

بر طبق یک گزارش جدید از FastCompany، نادلا این استراتژی زمان بالمر را تنها یک «ابراز وجود کردن» در مقابل استراتژی‌های شرکت اپل می‌دانست در حالی که این موضوع با هسته‌های کمپانی تحت اختیار وی بسیار فاصله داشت.

FastCompany می‌نویسد:

نادلا استراترژی که مدیر عامل پیشین کمپانی مایکروسافت در دستور کار قرار داده بود و در آخر دوران مدیریت خود نیز گفت که مایکروسافت اکنون یک شرکت مبتنی بر دستگاه‌ها و سرویس‌ها است را مناسب این کمپانی ندانست و اینطور فکر کرد که این شرکت تنها قصد دارد سد راه اپل باشد. نادلا ماموریت مایکروسافت را چنین چیزی نمی‌داند.

اگر می‌خواهید بیشتر از تفاوت سیاست نادلا با بالمر بدانید، از این لینک می‌توانید مقاله کامل FastCompany را مطالعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23570 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/21 تعداد مشاهده: 1758
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر